Pārtikas faktors

ĒdiensJūs esat tas, ko Jūs ēdat. Jums var nepatikt šī ideja, bet tā ir taisnība. Ko Jūs izvadāt no ķermeņa, ir tieši saistīts ar to, ko Jūs tajā ievadāt. Šī iemesla dēļ, tam, ko Jūs ēdat, var būt nozīmīga ietekme uz Jūsu ķermeņa ražoto sviedru apjomu un kvalitāti.

Sāciet pārtikas vadību. Ja Jūs ciešat no pārmērīgas svīšanas, izmantojiet pārtiku, lai palīdzētu pārvaldīt savu stāvokli. Daži pārtikas produkti satur īpašības, kas palīdz ķermenim noteiktos veidos. No otras puses, daži pārtikas produkti arī saasināt pārmērīgu svīšanu, un var likt Jums svīst vairāk, nekā parasto.

Ēdieni, no kā izvairīties

Pārtikas vadības ideja ir vienkārša. Ēdiet to, kas ir labs un izvairieties no tā, kas nav. Ja Jūs ciešat no pārmērīga svīšana, izvairieties no:

Ķīmiski apstrādātiem pārtikas produktiem Vārds “ķīmiska viela” pats par sevi nav tik nozīmīgs. Jūsu organisms visu, ko Jūs ēdat pārvērš kādā ķīmiskā vielā. Bet dažas no tām ir vairāk noderīgas Jūsu ķermenim nekā citas; ja Jūs ēdat pārtikas produktus ar augstu saturu bezjēdzīgu ķīmisko vielu saturu (piemēram, ātri pagatavojamos ēdienus un saldētu pārtiku, subproduktus), Jūsu ķermenim ir jāatbrīvojas no tām. Viens veids, kā tas tiek panākts, ir caur svīšanu. Pārmērīga ķīmisko toksīnu uzņemšana var novest pie pārmērīgas svīšanas.

Augstas fruktozes kukurūzas sīrupa. Augstas fruktozes kukurūzas sīrupu ražotāji izmanto, lai saldinātu pārtiku, jo tas ir lētāks nekā cukurs. Tomēr, augstas fruktozes kukurūzas sīrups ir galvenais aptaukošanos veicinošais faktors. Un, ja Jums ir liekais svars, Jums, visticamāk, ir problēmas ar pārmērīgu svīšanu.

Taukainas pārtikas. Ātros ēdienus un pārtikas produktus ar augstu dzīvnieku tauku saturu Jūsu ķermenim ir grūti pārstrādāt. Papildus Jūsu svara un holesterīna līmeņa paaugstināšanai, daudz ātras un ceptas pārtikas pasliktinās Jūsu pārmērīgās svīšanas problēmas.

Ēdieni, kuri būtu jālieto uzturā

Jūsu organisms izmanto saliktos B vitamīnus, lai palīdzētu noārdīt toksīnus un ķermeņa atkritumus, un ļautu absorbēt svarīgas uzturvielas. Kad organismā ir daudz B vitamīnu, tas ir spējīgs veikt šos uzdevumus daudz vieglāk. Jo mazāk B vitamīnus Jūs lietojat, un jo vairāk taukainas un pārstrādātas pārtikas Jūs izvēlaties, jo grūtāk Jūsu organismam ir jāstrādā, lai sagremotu pārtiku. Tas liek Jūsu organismam svīst vairāk.

Par laimi, ir daudz veidu, kā Jūs varat ieviest vairāk B vitamīnu bagātas pārtikas savā uzturā. Pārtikas produkti ar daudz saliktajiem B vitamīniem ir:

Pilngraudi. Mēģiniet pārslēgties uz pilngraudu makaroniem un miltiem. Tie ir lieliski B vitamīnu un šķiedrvielu avoti.

Olbaltumvielas. Ēdiet vairāk lieso olbaltumvielu, piemēram, zivis un olas. Ja Jūs ēdat sarkano gaļu, nepārspīlējiet ar to un cenšaties izvairīties no dziļi ceptas pārtikas, cik vien iespējams. Ja esat veģetārietis, izvēlieties pupiņas.

Augļi. Kad Jūs dodaties iepirkties, vienmēr iegādājieties svaigus augļus. Vai Jūsu izvēle ir arbūzi, ķirši, persiki vai plūmes, izvēlieties tos – pat ziemā. Ja jums ir grūti iekļaut svaigus augļus savā ikdienas režīmā, mēģiniet gatavot augļu salātus, ko Jūs varat uzglabāt ledusskapī un ēst brokastīs vai uzkost starp ēdienreizēm.

Dārzeņi. Ja salāti nav Jūsu lieta, neizslēdziet dārzeņus no Jūsu uztura. Tie ir bagāti ar B vitamīnu, un ir patiešām garšīgi. Atrodiet labas receptes dārzeņu lazanjai, vai veģetārajam čilli.

Post Navigation