Svīšana miegā

Kā novērst miega svīšanu? Nakts svīšanas ārstēšana parasti seko pēc tam, kad ir atklāts un novērsts tās izraisītājs. Dažos gadījumos izraisītāju nav tik viegli novērst, tādā gadījumā Jums ir jāuzzina, kā tikt galā ar nakts svīšanu un pārmērīgu dienas svīšanu.

Ciešot no svīšanas problēmas, Jūs būsiet gatavs darīt visu, lai samazinātu svīšanu. Atbrīvojoties no mitruma un smakas, Jūs jutīsieties labāk, esot sabiedrībā un Jums vairs nebūs jāuztraucas par sviedru traipiem. Daži padomi par svīšanu ir nedaudz vairāk kā mīti. Izvairieties no tiem, ja Jūs mēģināt pārtraukt svīšanu.

Daži cilvēki vienkārši daudz svīst, jo īpaši karstā un mitrā laikā un it īpaši, ja viņiem ir liekais svars. Jūs varat veikt šīs darbības, lai samazinātu svīšanu, bet tās Jums nemaz nepalīdzēs.

Mīts: Dzert mazāk ūdens. Jo mazāk ūdens Jūs dzersiet, jo mazāk Jūs svīdīsiet.

Šis mīts ir ne tikai nepatiess, bet arī bīstams. Jā, ja Jūsu organismā nav ūdens un tas ir pilnīgi dehidrēts, Jūs nevarētu svīst, bet Jūs varētu ciest no daudzām veselības problēmām un pat nomirt. Ja esat lietojis pārāk daudz ūdens dienas laikā, tas izies no organisma urīna veidā, nevis kā sviedri. Dzeramais ūdens faktiski var samazināt Jūsu svīšanu, kontrolējot iekšējo ķermeņa temperatūru un tā ir laba lieta.

Mīts: Jums jāizvairās no sintētiskiem audumiem, ja Jums ir svīšanas problēmas.

Šis mīts ir daļēji patiess. Audumi, piemēram, neilons, saglabās siltumu un mitrumu un radīs vairāk svīšanas problēmu, bet ir sintētiskās šķiedras, kas ir īpaši izstrādātas svīšanai. Piemēram, skriešanas zeķes tiek veidotas, lai ātri izžūtu. Ir t-krekli, kuru paduses ir izgatavotas no sintētiska materiāla, kas dara to pašu. Visi sintētikas audumi nav slikti tiem, kam ir svīšanas problēmas.

Mīts: Sportošana liks Jums svīst vairāk.

Sportošana tomēr izraisa svīšanu, kamēr Jūs sportojat un līdz Jūsu ķermenis nebūs atdzisis, Jūs noteikti svīdīsiet, bet sportošanai ir dažas priekšrocības attiecībā uz svīšanu. Pirmkārt, tā samazina ķermeņa izmēru, kas palīdzēs Jums mazāk svīst. Tā ļaus izdalīt sviedrus, kas tik un tā izdalītos dienas laikā. Tā trenēs ķermeni efektīvāk tikt galā ar ķermeņa siltumu.

Post Navigation